مشاوره تخصصی:  ۰۲۱۷۸۱۴۵

مهم ترین نکات راهنمای خرید یو پی اس

راهنمای خرید یو پی اس
  • در دنیای امروزه استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی به یک امر جدایی ناپذیر تبدیل شده است. به همین دلیل حفظ امنیت و جلوگیری از خرابی این دستگاه‌ها اهمیت زیادی دارد. یکی از راه‌ها برای افزایش امنیت، انتخاب یک یو پی اس است. احتمالا برای شما سوال شده که ups چیست؟ یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه است که برای تضمین ایمنی و پیوستگی دستگاه‌های الکترونیکی به کار می‌رود. این دستگاه‌ها، برای استفاده در منزل، یک کسب‌وکار کوچک یا یک سازمان بزرگ، مناسب هستند.

    درک عوامل کلیدی در انتخاب یو پی اس به شما کمک می‌کند تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید. در این مقاله از فناوران آتیه گئومات، به بررسی راهنمای خرید یو پی اس و نکات مهمی که پس از خرید باید در نظر بگیرید، می‌پردازیم. بنابراین تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

    چرا باید از ups‌ها استفاده کنیم؟

    همه ما به خوبی می‌دانیم که برق شهری گاهی اوقات مشکل دارد و نمی‌توان روی آن صددرصد حساب کرد. به همین دلیل اکثر صنایعی که بخش عمده‌ای از فعالیت‌های خود از برق استفاده می‌کنند نیاز به دستگاه یو پی اس دارند. استفاده از UPS برای تجهیزات الکتریکی حساس، کاملا بدون مشکل و‌ ایمن است و مردم همیشه برای محافظت از تجهیزات الکتریکی خود به UPS نیاز دارند. این جا است که مطالعه راهنمای خرید یو پی اس اهمیت خود را نشان می‌دهد.

    برخی از مشکلات رایج برق شهری عبارتند از قطع برق، افت ولتاژ، نویز، تغییر فرکانس و …  در تمامی ‌این مشکلات، یو پی اس برق مورد نیاز را تامین می‌کند و با محافظت از تجهیزات، از هدر رفتن پول و داده‌ها و حتی جان افراد جلوگیری می‌کند. به عنوان مثال؛ اگر کاربر کامپیوتری هستید، نوسانات برق می‌تواند به CPU  و سایر قسمت‌های کامپیوتر شما آسیب برسان که با استفاده از یو پی اس آسیب‌ها به صفر می‌رسد.

    استفاده از یو پی اس به ویژه برای شرکت‌ها و موسساتی که پروژه‌ها را انجام می‌‌دهند و اطلاعات مهم را زیر نظر دارند مانند یک نجات دهنده است. به همین دلیل در ادامه به بررسی راهنمای خرید یو پی اس می‌پردازیم تا راحت‌تر برای خرید ups اقدام کنید.

    نمایی از اجزای داخلی یو پی اس

    ساختار و اجزای داخلی یو پی اس ها

    ساختار یو پی اس‌ها

    به طور کلی، مدل‌های یو پی اس از لحاظ ساختار طراحی در یکی از سه حالت  off-line، line  interactive  و on-line قرار می‌گیرند. با وجود طراحی خاص هر یک، چند ویژگی مهم در تمامی ‌یو پی اس‌ها مشترک است. همه آن‌ها دارای باتری هستند و تا زمانی که برق شهر قابل استفاده است، انرژی را در باتری‌ها ذخیره می‌کنند.

    اجزای تشکیل دهنده ups‌ها

    قبل از آنکه به بررسی راهنمای خرید یو پی اس بپردازیم، لازم است با اجزای تشکیل دهنده این منبع تغذیه آشنا شوید. اگر اطلاعات کامل و مفیدی در مورد اجزای یو پی اس و کاربردهای آن داشته باشید، بدون شک می‌توانید از یو پی اس خود با آگاهی بیشتری مراقبت کنید و سرویس دهی آن را انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید تا اجزای اصلی ups را به شما معرفی کنیم:

    • باتری

    اولین و مهم‌ترین اجزای یو پی اس، باتری آن است. باتری یو پی اس، یکی از قسمت‌های حساس آن می‌باشد که وظیفه‌ی ذخیره برق در زمان عادی و ارائه آن در زمان نیازمندی‌ها را برعهده دارد. در زمان خرید ups، باید به وضعیت باتری آن توجه داشت.

    باتری‌هایی که برای سیستم یو پی اس استفاده می‌شود، براساس نیازهای دستگاه یو پی اس برای پشتیبانی انتخاب می‌شوند. مکان نصب باتری در یو پی اس، بسته به نوع دستگاه، ممکن است داخلی یا خارجی باشد.

    • شارژر یو پی اس

    شارژر یکی از اجزای مهم یو پی اس است که وظیفه فراهم کردن جریان و ولتاژ برای باتری یو پی اس را برعهده دارد. کیفیت بهتر شارژر می‌تواند به بهره وری باتری یو پی اس کمک بیشتری کند.

    • اینورتر یا مبدل

    مبدل یا ‌اینورتر وظیفه دارد که انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس را به جریان‌های متناوب شهری تبدیل کند. به عبارت دیگر، در صورت قطع شدن برق یا وقوع هر گونه مشکلی که باعث از کار افتادن تجهیزات و سیستم‌های شما شود، مبدل، باتری را به جریان متناوب تبدیل کرده و باعث تامین برق تجهیزات شما بدون هیچ گونه وقفه‌ای می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد راهنمای خرید یو پی اس به شما توضیحات کاملی ارائه دهیم.

    مبدل در یو پی اس

    مبدل و قطعات داخلی یو پی اس ها

    راهنمای خرید یو پی اس

    در ادامه به بررسی تعدادی نکات مهم برای راهنمای خرید یو پی اس می‌پردازیم. با در نظر گرفتن این موارد راحت‌تر می‌توانید تصمیم خود برای خرید را نهایی کنید.

    • انتخاب اندازه یو پی اس

    حتما قبل از خرید یو پی اس باید مکان مناسبی را برای نصب آن در نظر بگیرید و با توجه به ابعاد و وزن آن، اقدام به خرید کنید زیرا یو پی اس‌ها اندازه و وزن متفاوتی دارند.

    • انتخاب باتری مناسب ups

    برای داشتن توانایی بالا، نیاز به باتری‌های بزرگ است. باتری‌ها باید به صورت خارجی یا EXTERNAL نصب شوند و برای‌این کار نیاز به کابینت باتری است تا باتری‌ها در یک محفظه قرار گیرند و از دسترس دور باشند و همچنین فضای کمتری را اشغال کنند. اما در توان‌های پایین، بهتر است از باتری‌های داخلی یا INTERNAL استفاده کرد تا فضای کمتری را اشغال کنند و در عین حال زیبایی داشته باشند.

    • زمان لازم برای بکاپ

    باتوجه به نیاز یو پی اس به باتری برای کارکردن در زمان قطعی برق، اهمیت دارد که مشخص شود چقدر انتظار کارکرد از یو پی اس در زمان قطعی برق دارید. بعد از تعیین توان مصرفی دستگاه، می‌توانید با انتخاب یو پی اس مناسب و با دانستن توان مصرفی و زمان پشتیبانی، آمپر باتری را محاسبه کنید.

    • زمان لازم برای سوییچ

    زمان تاخیر پس از قطعی برق که یو پی اس طول می‌کشد تا به شما برق برساند را زمان سوییچ شدن می‌گویند که باید حدود چند میلی ثانیه باشد. اگر ‌این زمان بیشتر از‌ این باشد، توصیه می‌شود که یو پی اس را خریداری نکنید.

    • قابلیت تنظیم پارامترها

    یو پی اس‌ها چندین پارامتر دارند که باید به درستی پیکربندی شوند تا بتوانند به درستی کار کنند.‌ این تنظیمات را می‌تواند در کارخانه یا توسط کاربر نهایی انجام شود. در بسیاری از برندها همه پارامترها در کارخانه پیکربندی می‌شوند و کاربر آزادی عمل برای انتخاب پارامترها ندارد. در یو پی اس Soner اکثر پارامترها توسط کاربر قابل تنظیم است. به عنوان مثالی از جریان شارژ، درصد OVERLOAD مختلف یکی از پارامترهایی است که کاربر می‌‌تواند در محدوده خاصی تغییر دهد.

    • نویز شنیداری

    وقتی یو پی اس شما روشن و در حال کار کردن است، صدای خنک کننده یا فن دستگاه باعث تولید صدای نویز می‌شود. صدای نویز باید در بیمارستان‌ها و ادارات به کمترین حد خود برسد.

    • تکنولوژی ساخت

    یکی دیگر از فاکتورهای مهم راهنمای خرید یو پی اس توجه به تکنولوژی ساخت آن‌ها است. یو پی اس‌ها دارای سه تکنولوژی آنلاین، آفلاین و لاین‌اینتر اکتیو می‌باشند. همچنین، یو پی اس ماژولار و یو پی اس سه فاز نیز از محبوب‌ترین یو پی اس‌ها هستند. با توجه به نیازهای خود، یکی از انواع ups را انتخاب می‌کنید. یو پی اس‌های آفلاین بیشتر برای استفاده خانگی مناسب هستند و تاخیری در حدود شش تا هشت میلی‌ثانیه دارند، که به نوعی کمترین عملکرد را ارائه می‌دهند.

    یو پی اس‌های لاین‌اینتر اکتیو بهتر از یو پی اس‌های آفلاین هستند، اما بهترین مدل یو پی اس، یو پی اس‌های آنلاین هستند. با‌ این حال، باید توجه داشت که‌ این نوع یو پی اس‌ها قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد.

    • استحکام و قابلیت اطمینان

    یکی از نکات مهم راهنمای خرید یو پی اس، استحکام و قابلیت اطمینان آن است.‌ این نکته بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا اگر یو پی اس مناسبی انتخاب نکنید، حساسیت آن نسبت به گرد و غبار یا رطوبت بالا خواهد بود و ممکن است خراب شود. همچنین، یو پی اس‌ها معمولاً حساسیت زیادی نسبت به ضربه دارند. البته‌ این میزان حساسیت کاملا متفاوت است.

    • خدمات گارانتی

    هر وسایل الکتریکی و الکترونیکی نیاز به گارانتی و پشتیبانی دارند.‌ این موضوع در دستگاه‌هایی که در کشورهای مختلف تولید می‌شوند، اهمیت بیشتری دارد. یو پی اس‌هایی که به طور کامل در داخل کشور تولید می‌شوند، بدون شک از خدمات و گارانتی معتبر کتبی برخوردار هستند و شما عزیزان قبل از خرید باید به گارانتی یو پی اس مورد نظر خود حتما توجه کنید.

    • توجه به مصارف

    یکی از نکات مهم برای خرید یو پی اس، محاسبه توان مصرفی دستگاه‌های متصل شده به آن است. برای ‌این کار، توان هر دستگاه را جداگانه محاسبه کرده و مجموع آن‌ها را به دست آورید. توان دستگاه‌ها با وات بیان می‌شود. اگر توان مصرفی دستگاه مستقیماً مشخص نشده باشد، می‌توانید آن را با ضرب جریان (A) در ولتاژ دستگاه محاسبه کنید. به عنوان مثال، اگر جریان مستقیم یک پرینتر، 2 آمپر باشد، توان پرینتر 2×220 یعنی 440 وات  می‌شود. بعد از ارزیابی توانایی دستگاه‌ها و تجهیزات، باید یک یو پی اس با توانی بیشتر از تجهیزات انتخاب کنید.

    اصطلاحات و قطعات یو پی اس در راهنمای خرید یو پی اس

    آشنایی با اصطلاحات یو پی اس

    اصطلاحات مهمی‌ که برای خرید یو پی اس باید بدانید

    آشنایی با عبارات رایج یو پی اس، به شما کمک می‌کند تا دستگاه را بهتر بشناسید و در خرید یا تعمیر آن راحت‌تر عمل کنید. بنابراین، توصیه می‌کنم در ‌این بخش از مقاله راهنمای خرید یو پی اس همراه ما باشید تا رایج‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

    • ضریب توان

    ضریب توان یا AC یک اصطلاح است که به نسبت توان واقعی به توان ظاهری اشاره دارد و معمولا بین 0 تا 1 است. ‌این نکته مهم است که هر چه ضریب توان مصرف کننده به 1 نزدیک‌تر باشد، برای تولید کننده بهتر است.

    • توان واقعی

    توان واقعی به مصرف کننده اشاره دارد که انرژی الکتریکی را به شکل‌های دیگر انرژی تبدیل می‌‌کند.

    • بار اکتیو

    بار راکتیو، که قبلا به آن اشاره شد، تاثیرات بسیار مخربی بر روی شبکه برق دارد و نیاز به توجه ویژه دارد. کار اصلی UPS در تامین توان راکتیو برای بار، از منابع غیراصلی شبکه برق استفاده می‌کند. به دلیل‌ اینکه بیشتر بارها دارای خاصیت سلفی هستند، از خازن‌های موازی با شبکه برق برای تامین توان راکتیو استفاده می‌شود.

    مهم است که بدانید سلف و خازن، انرژی مصرف نمی‌کنند. به طوری که در یک نیم سیکل، انرژی ذخیره می‌شود و در نیم سیکل بعدی، ‌این انرژی تخلیه می‌شود. در صورت اصلاح نشدن ‌این ضریب، اضافه جریان به سیستم اضافه می‌شود و هیچ باری تغذیه نمی‌شود. برای جلوگیری از زیان، شرکت برق در کارخانه‌های صنعتی، راکتیو سنج نصب می‌کند و در صورت افزایش توان راکتیو،‌ این شرکت‌ها شامل پرداخت جریمه خواهند شد.

    • توان ظاهری

    توان ظاهری یکی از اصطلاحات متداول در یو پی اس است که ناشی از اختلاف ولتاژ و جریان است.‌این توان ممکن است از توان واقعی بیشتر باشد، به ویژه با توجه به نوع و میزان توان راکتیو بارها. ضریب کم توان (با توان ظاهری بیشتر نسبت به توان واقعی) می‌تواند جریان مدار را افزایش داده و تلفات مدار را افزایش دهد.

    • اضافه بار

    جریان خطا یکی دیگر از اصطلاحات رایج یو پی اس است و زمانی به وقوع می‌پیوندد، که جریان الکتریکی از مسیر درست خود جاری نشود.‌ این جریان ممکن است از طریق اتصال بدنه به زمین یا از مدار اصلی بگذرد و میزان آن بیشتر از حد مشخص مدار باشد. ‌این وضعیت باعث برقراری اتصال کوتاه یا اضافه بار می‌شود، که در نتیجه، تعداد مصرف کنندگان بیشتر از مقدار مجاز آن‌ها می‌شود.

    • Surge

    آخرین اصطلاح رایج در راهنمای خرید یو پی اس،  Surge است که به استاندارد ‌ایالات متحده برای آزمایش پایداری در برابر امواج ضربه غیر نوسانی اشاره دارد.‌ این آزمایش surge نام دارد.

    خرید انواع یو پی اس

     UPS یک وسیله است که برای تامین برق در شرایط قطعی الکتریکی استفاده می‌شود و می‌تواند برای مدتی برق پایدار مکان را حفظ کند. منازل، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر می‌توانند با استفاده از دستگاه UPS در مواقع نامناسب برق، انرژی پایدار را تامین کنند.‌ این دستگاه می‌تواند برای دوربین مداربسته، کامپیوتر، لوازم برقی خانه، آسانسور و بسیاری از لوازم دیگر مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، اگر شما عزیزان به دنبال خرید UPS  با بهترین کیفیت و قیمت هستید، پیشنهاد می‌کنم با متخصصین ما در‌ این سایت ارتباط برقرار کنید تا شما را به طور کامل در مورد خرید انواع یو پی اس راهنمایی کنند.

    انواع یو پی اس

    3 مدل از انواع یو پی اس

    نکات مهم پس از خرید یو پی اس

    بعد از آنکه یو پی اس موردنظر خود را خریداری کردید، لازم است برخی از نکات را در نظر بگیرید تا بتوانید از دستگاه موردنظر بهترین عملکرد را دریافت کنید.

    • نصب صحیح

    نصب و راه اندازی ups یک کار ضروری است و فقط باید توسط متخصصان ‌این حوزه انجام شود. لطفا توجه داشته باشید که کاربران تازه کار و ناشناس ممکن است عواقب جبران ناپذیری را در اثر کار با برق تجربه کنند. به طور کلی، نصب یو پی اس با اتصال باتری و برق شهری به واحد یو پی اس آغاز می‌شود. پس از آن، یو پی اس باید راه اندازی شود و خودش روشن شود.

    یو پی اس‌ها معمولا یک دکمه POWER یا ON/OFF بر روی پنل خود دارند که با فشار دادن آن‌ها  UPS  راه اندازی می‌شود. در پشت برخی از سیستم‌های یو پی اس یک فیوز برای ورودی برق شهری و ولتاژ DC یا کانکتور باتری وجود دارد. برای روشن و راه اندازی یو پی اس، ابتدا باید فیوزها را  فعال کنید و سپس دکمه پاور یا  OFF/ON دستگاه را فشار دهید.

    پس از روشن شدن یو پی اس، توان واحد نیز باید اندازه گیری شود. همانطور که می‌دانید ‌این خروجی در یو پی اس تک فاز باید 220 ولت باشد. نکته پایانی ‌این است که همانطور که گفته شد نصب و راه اندازی یو پی اس یک کار تخصصی است و فقط باید توسط تعمیرکاران یو پی اس انجام شود. برای نصب و راه اندازی یو پی اس باید به استانداردها و قوانین مربوطه توجه داشت. مثلاً محل نصب یو پی اس باید کاملاً استاندارد و بدون عوامل خطرناک مانند منابع حرارتی باشد.

    • تنظیمات اصلی

    تنظیم UPS یکی از موارد حیاتی است که به دلیل استفاده گسترده از ‌این دستگاه، به یک امر ضروری برای صنایع و حتی منازل تبدیل شده است. قطعی و نوسانات در جریان برق شهری امروزه به یک اتفاق روزمره و همیشگی تبدیل شده‌اند که برای تجهیزات حساس و گران قیمتی مانند سرورها، ابزارهای اندازه‌گیری و پزشکی می‌تواند بسیار مضر باشد. بنابراین بهتر است در‌این بخش از راهنمای خرید یو پی اس با تنظیمات آن آشنا بشید.

    روش تنظیم ups و نصب آن در نمایندگی‌های  سیستم‌های برق اضطراری توسط متخصصان با تجربه صورت می‌گیرد. کارشناسان ‌این مراکز با تکیه برتجربه و دانش خود در زمینه انواع سیستم‌های   ups، برای انواع تجهیزات صنعتی و خانگی، در کوتاه ترین زمان نصب و راه‌اندازی را انجام خواهند داد.

    • بررسی دوره بازخوانی

    برای رسیدگی به وضعیت تجهیزات یو پی اس، به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و اقدامات هماهنگ و دوره‌ای نیاز است. ‌این اقدامات شامل بررسی وضعیت موجود، به‌روز رسانی و حفظ تجهیزات در شرایط مطلوب می‌باشد. انجام سرویس دوره‌ای باعث افزایش بهره‌وری تجهیزات می‌شود و همچنین به کاهش فرسایش و استهلاک تجهیزات کمک می‌کند و در نتیجه هزینه‌های تعمیر قطعات و خرید آن به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

    • نگهداری و تعویض باتری

    در‌این بخش از راهنمای خرید یو پی اس به نکاتی در مورد نحوه نگهداری باتری‌ها می‌پردازیم که می‌تواند طول عمر باتری شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

    • باید به دقت تغییرات مکانی باطری‌ها انجام شود تا خطر آسیب دیدگی حداقل شود. همچنین، مکان قرارگیری باطری‌ها باید صاف باشد و از قرار گرفتن آن‌ها به پهلو یا وارونه جلوگیری شود. زیر ا‌این امر می‌تواند باعث آسیب دیدن و کاهش عمر باطری شود.
    • دمای محیط نیز بر عمر مفید باطری‌ها تأثیرگذار است و دمای زیاد باعث کاهش طول عمر آن‌ها می‌شود. بنابراین، مناسب است باطری یو پی اس را در محیطی قرار داد که نور خورشید کمتری در آن وجود داشته باشد و از تجهیزات خنک کننده و تهویه استفاده شود.
    • انتخاب شارژ مناسب می‌تواند به طور قابل توجهی عمر باطری را افزایش دهد و از باطری بهینه استفاده کند. همچنین، استفاده از باطری سالم در کنار باطری فرسوده می‌تواند به خاطر مقاومت داخلی باطری فرسوده، مدت پشتیبانی را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

    تعمیر و تعویض باتری ups به معنای احیای باتری ups است. زمانی که باتری هنوز قابلیت عملکرد دارد، ابتدا به تعمیر و احیای آن فکر می‌کنیم تا از تعویض آن جلوگیری کنیم. در احیای باتری ups باید به دو نکته توجه کرد: سال تولید باتری و ولتاژ آن. ‌این دو عامل می‌توانند در تعمیر و تعویض باتری ups کمک کنند و در بسیاری از موارد، باتری‌ها قابل احیا هستند، به شرط آنکه پلیت‌های داخلی آن به دلیل اتصال کوتاه و کشیدن آمپر زیاد دچار قطع شدن نشده باشند.

    تعمیر و تعویض باتری در یو پی اس ها

    تعویض باتری و قطعات یو پی اس

    • آزمایش و بررسی منظم

    توصیه می‌شود قبل از مراجعه به مرکز خدمات، اقدامات موثری برای نگهداری دستگاه انجام دهید. به عنوان مثال، دستگاه را در فاصله مناسبی از دیوار قرار دهید تا حرکت هوا باعث گرم شدن دستگاه نشود. همچنین از شارژرهای مناسب استفاده کنید تا جریان نامتعادل انرژی به دستگاه شما آسیب نرساند و باتری را چک کنید تا ببینید خراب یا آسیب دیده است. اگر احساس می‌کنید یکی از قطعات دچار مشکل شده است، حتما ‌این موضوع را با کارشناسان در میان بگذارید تا بتوانید عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید.

    ویژگی‌های سیستم یو پی اس برای کامپیوتر

    مشکلات نداشتن یو پی اس برای کامپیوتر از جایی آغاز می‌شود که اگر برق ورودی به منزل شما دچار مشکل شود، برق وارد کامپیوتر شما می‌شود و به آن آسیب می‌رساند. مادربورد اولین قطعه‌ای است که ممکن است دچار مشکل شود و مشکلات ولتاژی دیگر ممکن است به قطعات دیگری از کامپیوتر شما آسیب برساند. ‌این تنها یکی از مشکلاتی است که ممکن است به خرابی کامپیوتر منجر شود. با خرید یو پی اس برای کامپیوتر، نه تنها از سرمایه سخت‌افزاری خود محافظت می‌کنید، بلکه از، از دست دادن اطلاعات نیز جلوگیری می‌کنید.

    سخن پایانی

    در‌این مقاله، درباره راهنمای خرید یو پی اس و نکات مهم نگهداری و خرید آن صحبت کردیم. یو پی اس‌ها یکی از تولیدات مهم در زمینه الکترونیک و برق هستند که باعث کاهش خسارات و ضررهای ناشی از قطع برق می‌شوند، همچنین عملکرد دستگاه و ذخیره اطلاعات در زمان نبود برق را بهبود می‌‌بخشند. بنابراین، اطلاعات بیشتر در مورد مدار داخلی یو پی اس، فروش یو پی اس، یو پی اس خانگی و خرید ups می‌تواند به بهبود استفاده و کاهش خسارات کمک کند. بنابراین، اگر شما عزیزان نیاز به مشاوره در زمینه خرید یو پی اس مناسب یا نحوه تعمیرات آن دارید می‌توانید با متخصصان با تجربه ما در‌این سایت ارتباط برقرار کنید.

    فناوران آتیه گئومات

     

    سوالات متداول

    • چه نوع یو پی اسی برای من مناسب است؟

    این به نیازهای شما بستگی دارد. اگر فقط برای محافظت از یک رایانه خانگی نیاز دارید، یک یو پی اس آفلاین کافی است. برای محیط‌های تجاری که نیاز به محافظت بیشتری دارند، یو پی اس‌های آنلاین توصیه می‌شوند.

    • آیا یو پی اس می‌تواند به عنوان یک راه حل دائمی برای قطعی برق استفاده شود؟

    خیر، یو پی اس برای فراهم کردن زمان کافی به منظور ذخیره داده‌ها و خاموش کردن تجهیزات به صورت ایمن در زمان قطع برق طراحی شده است، نه به عنوان یک منبع تغذیه دائمی.

    • آیا نصب یو پی اس نیاز به تخصص خاصی دارد؟

    برای یو پی اس‌های کوچک و خانگی، نصب معمولاً ساده است و نیازی به تخصص خاصی ندارد. اما برای سیستم‌های بزرگتر و پیچیده‌تر، نصب توسط یک متخصص توصیه می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهی در مورد “مهم ترین نکات راهنمای خرید یو پی اس

    1. mina گفت:

      عالی بود. رنج قیمتی یو پی اس حدودا چقدر است؟

      1. khalaj گفت:

        سلام و درود
        برای خرید ups و اطلاع از قیمت انواع آن می‌توانید از محصولات سایت دیدن کرده و با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.