مشاوره تخصصی:  ۰۲۱۷۸۱۴۵

انتخاب بهترین محل نصب دوربین مدار بسته

انتخاب بهترین محل نصب دوربین مدار بسته
  •  از مهم ترین مسائلی که در زمان نصب و راه اندازی دوربین مداربسته باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب بهترین محل نصب دوربین مدار بسته است. این دوربین‌ها باید در قسمتی از محیط قرار بگیرند که بتوانند به خوبی تمامی جهات را پوشش دهند تا هیچ حرکتی از چشم شما پنهان نماند. بنابراین انتخاب بهترین محل نصب برای دوربین مدار بسته بسیار مهم است؛ حتی می‌توان گفت در صورتی که محل نصب این دوربین‌ها را به درستی انتخاب کنید، امنیت محیط شما به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی مزایای استفاده از دوربین مداربسته و بهترین محل نصب آن می‌پردازیم.

    نمونه‌ای از دوربین مداربسته در فضای باز

    آشنایی با مزایای دوربین‌های مداربسته

    مزایای دوربین مدار بسته

    در ابتدای مطلب بهتر است شما را با مزایای خرید دوربین مدار بسته آشنا کنیم. دوربین‌های مداربسته می‌توانند فضایی امن را در خانه و محل کار شما ایجاد کنند و این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید روی محیط اطراف خود نظارت کامل داشته باشید و از سرقت جلوگیری کنید. از جمله مزایای دیگر دوربین‌های مداربسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • حفظ امنیت محیط

    نخستین مزیت استفاده از این سیستم، افزایش ایمنی محیط است. در واقع شما می‌توانید با انتخاب بهترین محل نصب دوربین مدار بسته و استفاده از این سیستم، از تمامی حرکات محیط با خبر شوید و از دزدی و مشکلاتی از این قبیل جلوگیری کنید. این دوربین‌ها می‌توانند آرامش را برای شما فراهم کنند.

    • داشتن نظارت بر روی محیط زمانی که در آن جا حضور ندارید

    زمانی که دوربین مداربسته در منزل یا محل کارتان نصب کنید می‌توانید به آسانی محل مورد نظرتان را ترک کنید؛ اما از وقایع آن با خبر باشید. دوربین‌های مداربسته این قابلیت را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید حتی زمانی که کیلومترها دورتر از محل مورد نظرتان هستنید به آسانی روی آن نظارت داشته باشید و در صورت مشاهده هر گونه اتفاق غیر عادی پلیس را با خبر کنید.

    • قابلیت اثبات وقوع جرم با استفاده از دوربین‌های مداربسته

    اگر بتوانید بهترین محل نصب دوربین مدار بسته را به خوبی انتخاب کنید، می‌توانید به راحتی اتفاقات پیرامون را ثبت و ضبط کنید. از جمله این اتفاقات می‌توان به سرقت، دزدی یا هر جرم دیگری اشاره کرد. شما با استفاده از دوربین‌های مداربسته قادر هستید به راحتی جرم‌های اتفاق افتاده را اثبات کنید و حتی سارق را راحت‌تر پیدا کنید.

    نصب دوربین در مکان مناسب

    نصب دوربین مدار بسته در فضای باز

    نکات مهم برای انتخاب بهترین محل نصب دوربین مدار بسته

    حال نوبت به آن رسیده که شما را با مهم ترین نکات بهترین مکان نصب دوربین آشنا کنیم. برای این که بتوانید دوربین‌های مداربسته را در محل درستی قرار دهید باید برخی نکات را رعایت کنید. این مسائل به داشتن دید بهتر به شما کمک فراوانی می‌کنند و دوربین‌های شما را از آسیب حفظ می‌کنند. در ادامه این نکات را با هم بررسی خواهیم کرد.

    • پیش از نصب دوربین حتما تجهیزات خود را مورد بررسی قرار دهید. همچنین بهتر است دوربین را از قبل یک بار آزمایش کنید تا ببینید درست کار می‌کند یا خیر. اگر می‌توانید بهتر است دوربینتان را در محل مورد نظر به صورت آزمایشی نصب کنید؛ از این طریق می‌توانید هم منبع تغذیه دوربین را بررسی کنید و هم خصوصیات دوربین مداربسته را تست کنید.
    • سعی کنید از تجهیزات تخصصی برای نصب دوربین مداربسته استفاده کنید. راه اندازی دوربین مداربسته یک کار کاملا تخصصی است؛ اگر تخصص کافی ندارید بهتر است، این کار را به متخصصان بسپارید تا بهترین محل نصب دوربین مدار بسته را انتخاب کنند.
    • سعی کنید دوربین‌های مداربسته فضای باز را در فاصله 2.5 تا 3 متری از سطح زمین نصب کنید تا سارقان نتوانند به راحتی آن‌ها را دستکاری کنند.
    • همچنین شما می‌توانید دوربین هایتان را در محلی قرار دهید که قابل مشاهده نباشند تا سارقان از وجود آن باخبر نشوند.
    • بهتر است دوربین‌هایی که در فضای داخلی نصب می‌شوند را دور از پنجره‌ها قرار دهید؛ زیرا پنجره‌ها می‌توانند نور را به دوربین بازتاب دهند و باعث کوری دید دوربین‌ها شوند.
    • دقت داشته باشید که نباید دوربین‌های مداربسته را در محیط‌هایی که حریم خصوصی همسایه را نقض کند، قرار دهید؛ در غیر این صورت ممکن است همسایه‌ها، از شما شکایت کتند.
    راه اندازی و نصب دوربین های مدار بسته

    نکات و اصول راه اندازی دوربین های مداربسته

    6 مثال برای بهترین محل نصب دوربین مدار بسته

    همانطور که می‌دانید برخی از مکان‌ها برای نصب دوربین مداربسته مناسب هستند و شما می‌توانید دوربین‌های خود را در این مکان‌ها قرار دهید و تصاویر مناسبی داشته باشید. در ادامه 6 مورد از بهترین محل‌های نصب دوربین را به شما معرفی می‌کنیم:

    1. درب اصلی ساختمان: این قسمت یکی از بهترین مکان‌های نصب دوربین است که به شما اجازه می‌دهد ورود و خروج افراد را زیر نظر داشته باشید.
    2. درب‌های پشتی و جانبی ساختمان: از دیگر محیط‌هایی که رفت و آمد زیادی دارد، درب‌های پشتی یا جانبی ساختمان است و شما می‌توانید با نصب دوربین مداربسته دید کاملی نسبت به رفت و آمد درب‌های مختلف داشته باشید.
    3. قسمت گاراژ و مسیر های فرعی منتهی به ساختمان: قسمت پارکینگ، گاراژ یا مسیرهایی که به ساختمان می‌رسند یکی از انتخاب‌های مناسب برای بهترین محل نصب دوربین مدار بسته هستند.
    4. قسمت حیاط: منازلی که دارای حیاط هستند بهتر است از تعدادی دوربین مداربسته در آن قسمت استفاده کنند. نظارت این بخش از منزل بسیار مهم است.
    5. پنجره‌های دور از خیابان: سعی کنید دوربین‌های مداربسته را دور از دسترس و در نزدیکی پنجره‌هایی که از خیابان دور هستند قرار دهید تا سارقان نتوانند به راحتی آن‌ها را از کار بیاندازند.
    6. پله‌های زیر زمین: این مورد یک گزینه‌ی مناسب براینصب دوربین مدار بسته است. یکی از مکان‌هایی که احتمال دارد، سارقان به آن وارد شوند، زیر زمین‌ها هستند. شما با استفاده از نصب دوربین مداربسته در قسمت پله‌ها می‌توانید این محیط را کنترل کنید.
    دوربین های مدار بسته

    راه اندازی دوربین

    نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

    در قدم اول برای نصب دوربین‌های مدار بسته، انتخاب محل است. بهتر است پیش از نصب، محل مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس بهترین زاویه برای قرارگیری دوربین را انتخاب کرده و اقدام به نصب دوربین کنید. پس از انتخاب بهترین محل نصب دوربین مدار بسته، می‌توانید آن را راه اندازی کنید. حال نوبت به اتصال دوربین‌ها به منبع تغذیه می‌رسد.

    اگر دوربین شما دارای سیم است باید سیم‌ها را به منبع تغذیه وصل کنید. همچنین باید دوربین‌های مداربسته را به DVR نیز متصل کنید تا تصاویر و فیلم‌ها به طور کامل حفظ و ذخیره شوند. سپس با متصل کردن دستگاه DVR به یک مانیتور یا صفحه نمایش می‌توانید فیلم‌های گرفته شده از محیط مورد نظرتان را مشاهده کنید. البته دقت داشته باشید بهتر است نصب دوربین مداربسته به طور کامل توسط افراد متخصص انجام شود و به هیچ وجه اگر تخصص کافی ندارید اقدام به نصب نکنید. به همین دلیل نصب و راه اندازی دوربین را می‌توانید به شرکت فناوران آتیه گئومات که سال‌ها است در این زمینه فعالیت می‌کند، بسپارید.

    اهمیت خرید دوربین مدار بسته

    انواع دوربین مداربسته

    چه ویژگی هایی هنگام خرید دوربین مدار بسته اهمیت دارد؟

    پیش از انتخاب بهترین محل نصب دوربین مدار بسته، زمانی که می‌خواهید دوربین‌های مداربسته را خریداری کنید بهتر است به یک سری از ویژگی‌ها توجه بیشتری داشته باشید. در ادامه مهم ترین ویژگی‌های دوربین‌ مداربسته که در زمان خرید باید به آن‌ها دقت کنید، را با هم بررسی خواهیم کرد.

    • فناوری و تکنولوژی به روز

    بهتر است در زمان خرید دوربین‌های مداربسته به فناوری آن‌ها دقت داشته باشید. هر چه فناوری استفاده شده در دوربین‌های مداربسته به روزتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت و البته کیفیت تصاویر شما نیز بیشتر خواهد شد.

    • نوع دوربین‌های مداربسته

    دوربین‌های مداربسته دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آن می‌توان به دوربین‌های بی سیم، تحت شبکه، آنالوگ و … اشاره کرد. شما می‌توانید بر اساس بودجه و نوع کاربردی که از دوربین‌های مداربسته انتظار دارید اقدام به خرید این محصولات کنید. خوشبختانه شرکت فناوران آتیه گئومات بهترین دوربین‌های مداربسته را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، فقط کافی است از محصولات سایت دیدن نمایید.

    • قیمت و ضمانتنامه دوربین‌های مداربسته

    دوربین‌های مداربسته موجود در بازار دارای قیمت‌های متنوعی هستند که بر اساس برند، نوع دوربین و فناوری آن سنجیده می‌شود. همچنین بهتر است دوربینی را خریداری کنید که دارای ضمانتنامه و گارانتی معتبر است تا در صورت آسیب دیدن دوربین سریعا نسبت به تعویض و تعمیر آن اقدام کنید.

    خرید دوربین مدار بسته با کیفیت

    خرید انواع دوربین های مدار بسته از شرکت فناوران آتیه گئومات

    خرید دوربین مدار بسته

    همانطور که گفتیم دوربین‌های مداربسته دارای انواع مختلفی هستند و شما می‌توانید بر اساس بودجه و نوع استفاده‌ای که از آن‌ها می‌کنید، مدل مورد نظرتان را خریداری نمایید. مسائل متعددی همچون برند دوربین، نوع فناوری استفاده شده در آن، بی سیم یا با سیم بودن آن در قیمت دوربین‌ها تاثیرگذار هستند. شما می‌توانید این دوربین‌ها را از طریق همین سایت خریداری و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

    سخن پایانی

    در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین محل نصب دوربین مدار بسته آشنا کنیم. شما می‌توانید دوربین‌های مداربسته را در محل‌هایی همچون نزدیک درب جلویی ساختمان، پله‌های زیر زمین، پنجره‌های دور از خیابان، درب پشتی ساختمان و… قرار دهید. همچنین دقت داشته باشید. برای نصب دوربین‌های مداربسته از افراد دارای تخصص کافی استفاده کنید. برای تهیه دوربین موردنظر خود می‌توانید از وب سایت فناوران آتیه گئومات اقدام نمایید.

    منبع: safewise

    فناوران آتیه گئومات

    سوالات متداول

    • چرا باید دوربین مدار بسته نصب کنیم؟

    راه اندازی دوربین مدار بسته به شما کمک می‌کند تا محیط‌های مختلف خود را نظارت کرده و در صورت لزوم، وقایع مختلف را ضبط کنید. این می‌تواند برای افزایش امنیت، نظارت بر کسب‌وکار یا حتی نظارت بر خانه و محیط زندگی شما مفید باشد.

    • چگونه برای جلوگیری از دزدی دوربین را نصب کنم؟

    نصب دوربین‌ها در مکان‌های بالا، دور از دسترس، و در محل‌های پنهان می‌تواند از دزدی آن‌ها جلوگیری کند. همچنین، استفاده از دوربین‌های با قابلیت‌های ضد آب و ضد ضربه نیز می‌تواند مقاومت آنها را افزایش دهد.

    • از کجا می‌توانم دوربین مدار بسته خریداری کنم؟

    اگر فصد خرید دوربین مدار بسته با بهترین قیمت و کیفیت را دارید؛ شرکت فناوران آتیه گئومات بهترین گزینه برای شما خواهد بود. لازم است بدانید که گئومات یک شرکت تخصصی بوده که در زمینه های مختلفی همچون راه اندازی voip، راه اندازی شبکه، سرور و پشتیبانی از آن‌ها فعالیت می‌کند. همچنین محصولات متنوعی همچون سوییچ شبکه، کابل فیبر نوری و … را با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند. فقط کافی است از خدمات و محصولات سایت دیدن نمایید تا به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    1 نظر در “انتخاب بهترین محل نصب دوربین مدار بسته

    1. معین فراهانی گفت:

      بسیار عالی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.