مشاوره تخصصی:  ۰۲۱۷۸۱۴۵

مقالات

آشنایی با بهترین مارک تلفن سانترال

بهترین مارک تلفن سانترال
  • تلفن سانترال یکی از دستگاه‌های ضروری برای بیشتر ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌های کوچک و بزرگ و… هستند؛ به همین دلیل خرید بهترین مارک تلفن سانترال از اهمیت بالایی برخوردار است. این تلفن‌ها قابلیت ارائه چندین خط شهری را به صورت همزمان به کاربر دارند. با استفاده از تلفن سانترال نیازی به اختصاص تلفن جداگانه برای هر خطر از بین می‌رود. اگر بخواهیم برای بهترین مارک سانترال یک مثال بزنیم می‌توانیم به تلفن سانترال پاناسونیک اشاره کنیم. در ادامه با سایر مارک‌های محبوب و معروف تلفن سانترال آشنا خواهیم شد.

    کدام دستگاه سانترال بهترین است؟

    شرکت‌های مختلفی از جمله موست، نیوراک، گرند استریم، ان ای سی، سیسکو، آوایا و پاناسونیک در حال ساخت و عرضه دستگاه‌های تلفن سانترال هستند. انتخاب بهترین مارک تلفن سانترال در این بین کار سختی است. شما باید با توجه به نیازهای خود مانند تعداد کارکنان، میزان تماس‌های مورد نیاز در طول روز، تعداد خطوط شهری متصل به دستگاه سانترل، تعداد خطوط داخلی مورد نیاز و… توجه نمایید. البته اگر شما از دستگاه تلفن مرکزی پاناسونیک استفاده می‌کنید، بهترین انتخاب برای شما خریداری یکی از تلفن‌های سانترال همین شرکت است. تلفن‌های سانترال پاناسونیک از کیفیت بالایی برخوردارند و جزو بهترین تلفن‌های سانترال هستند.

    بهترین دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت

    حال که فهمیدیم بهترین مارک تلفن سانترال، پاناسونیک است، باید با محصولات این شرکت بیشتر آشنا شویم. دستگاه‌های سانترال پاناسونیک به دو دسته کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم می‌شوند. بهترین مدل دستگاه‌های تلفن کم ظرفیت پاناسونیک می‌توان به مدل‌های: سانترال پاناسونیک مدل KX-HTS32، سانترال پاناسونیک مدل KX-TEM824 و سانترال پاناسونیک مدل KX-TES824 اشاره کرد. در ادامه به معرفی این مدل‌ها و بررسی ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

    تلفن سانتنرال

    نمونه ای از تلفن سانترال

    سانترال پاناسونیک مدل  KX-HTS32

    دستگاه پاناسونیک مدل KX-HTS32 را می‌توان به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های تلفن سانترال کم ظرفیت معرفی نمود. یکی از برتری‌های این دستگاه نسبت به سایر سانترال‌ها می‌توان به تحت شبکه بودن آن اشاره کرد. شبکه بودن این دستگاه باعث می‌شود کارکردن با آن راحت‌تر باشد و همچنین در هزینه‌های زیادی صرفه جویی می‌کند. از مزایای این دستگاه می‌توان به: ظرفیت پیش فرض ۶ سیپ (SIP) ترانک و ۲۴ سیپ (SIP) داخلی، قابلیت اتصال 4 خط شهری و امکان افزایش آن تا 8 عدد، قابلیت اتصال 8 خط داخلی آنالوگ و امکان افزایش آن تا 24 عدد، تلفن گویا، صندوق صوتی، روتر داخلی مجهز به WiFi، پشتیبانی از تمامی تلفن‌های تحت شبکه سیپ (SIP) و امکان استفاده از تلفن ویپ در داخل و خارج از شبکه اشاره نمود.

    سانترال پاناسونیک مدل KX-TEM824

    دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TEM824 یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات این شرکت است که در دسته دستگاه‌های سانترال کم ظرفیت قرار می‌گیرد. این مدل مناسب شرکت‌های کوچک است که کارمندان کمی داشته و نیاز به خطوط داخلی زیادی ندارند. این سانترال به خوبی می‌تواند ارتباطات داخلی و خارجی شرکت را به خوبی مدیریت کند. این دستگاه قابلیت اتصال 6 خط شهری و 16 خط داخلی آنالوگ را دارد که قابلیت ارتقاء به 8 خط شهری و 24 خط داخلی را نیز دارد. همچنین اگر تماس‌های دریافتی شما در طول روز زیاد است، می‌توانید با ایجاد صف تماس روی این دستگاه، هیج تماسی را از دست ندهید.

    سانترال پاناسونیک مدل KX-TEM824

    دستگاه پاناسونیک مدل KX-TEM824 توسط شرکت پاناسونیک برای استفاده در شرکت‌های متوسط و کوچک ارائه شده است. این دستگاه در دسته سانترال‌های کم ظرفیت قرار می‌گیرد و یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های سانترال در این دسته است. سانترال پاناسونیک مدل KX-TEM824  قابلیت پشتیبانی از اتصال 3 خط شهری و 8 خط داخلی را دارد. همچنین قابلیت افزایش این مقدار تا 8 خط شهری و 24 خط داخلی را نیز برای شما فراهم می‌کند. قیمت مناسب، نصب آسان و کیفیت بالا باعث شده تا این دستگاه طرفداران زیادی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های آن، این است که روی این دستگاه می‌توانید تلفن گویا و صف تماس ایجاد کنید.

    سانترال پاناسونیک مدل KX-TEM824

    سانترال پاناسونیک مدل KX-TEM824

    بهترین دستگاه سانترال پاناسونیک پرظرفیت

    دستگاه‌های سانترال پرظرفیت قابلیت پشتیبانی از اتصال خطوط شهری بیشتری را دارند و برای استفاده در شرکت‌ها و ادارات بزرگ مناسب‌تر هستند. با توجه به اینکه بهترین مارک تلفن سانترال پاناسونیک است در این بخش به بررسی تعدادی از بهترین تلفن‌های سانترال پرظرفیت پاناسونیک می‌پردازیم. از بهترین مدل‌های دستگاه سانترال پر ظرفیت پاناسونیک می‌توان به: سانترال پاناسونیک مدل KX-TDE600، سانترال پاناسونیک مدل KX-NS-500 و سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100DBA اشاره نمود.

    سانترال پاناسونیک مدل KX-TDE600

    دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TDE600 در دسته سانترال‌های پرظرفیت قرار می‌گیرد. این دستگاه برای استفاده در سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌های بزرگ با کارمندان زیاد طراحی و ساخته شده است. سانترال پاناسونیک مدل KX-TDE600 از اتصال 640 خط شهری و همچنین 1120 خط داخلی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه امکان استفاده از انواع ترانک‌های آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه به صورت هم‌زمان را برای کاربران فراهم می‌کند. این سانترال کاملا با تکنولوژی‌های VoIP و پروتکل SIP سازگار است. از دیگر قابلیت‌های دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TDE600 می‌توان به امکان نصب 10 کارت سانترال اشاره نمود. شما می‌توانید از این کارت‌های سانترال برای ارتقاء دادن ویژگی‌های مختلف دستگاه از جلمه افزایش ظرفیت خط‌های شهری و داخلی استفاده نمایید.

    اگر برای شما سوال شده که voip چیست و چه کاربردهایی دارد، می‌توانید مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

    سانترال پاناسونیک مدل  KX-NS-500

    دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-NS-500 یکی از بهترین سانترال‌های پرظرفیت تولید شده توسط شرکت پاناسونیک می‌باشد. این دستگاه کاملا از بستر SIP پشتیبانی می‌کند. همچنین از تمامی تلفن‌های پاناسونیک اعم از دیجیتال، آنالوگ، هایبرید، تلفن‌های تحت شبکه NT، تلفن‌های SIP و.. به طور کامل پشتیبانی می‌کند. از سایر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به: قابلیت ضبط مکالمات، راه اندازی راحت، امکان نصب و راه اندازی روی تمام بسترهای ویپ، قابلیت راه اندازی سیپ ترانک (خطوط پنج رقمی مخابرات) و پایداری بالا اشاره نمود. در نهایت دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-NS-500 قابلیت پشتیبانی از اتصال ۶ خط شهری، ۱۶ خط داخلی آنالوگ، ۲ خط دیجیتالی و ۲ کانال اپراتور گویا را دارد. شما می‌توانید ظرفیت این دستگاه را از طریق افزودن کارت‌های سانترال افزایش دهید.

    سانترال پاناسونیک مدل KX-NS-500

    سانترال پاناسونیک مدل KX-NS-500

    سانترال پاناسونیک مدل  KX-TDA100DBA

    دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100DBA برای استفاده در شرکت‌ها و سازمان‌هایی به اندازه کوچک و متوسط انتخاب بسیار خوبی است. این مدل از کیفیت بالای ساخت و همچنین پایداری و دوام بالا برخوردار است. سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100DBA  قابلیت پشتیبانی از اتصال 8 خط شهری، 24 خط داخلی آنالوگ و 4 خط دیجیتال را دارد. اگر این مقدار نیاز شما را برطرف نمی‌کند، می‌توانید با افزودن کارت‌های سانترال مخصوص، این مقدار را تا 80 خط شهری و 160 خط داخلی افزایش دهید. در سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100DBA هشت اسلات برای افزودن کارت‌های سانترال مختلف در نظر گرفته شده است. این دستگاه از دو کانال دیزا برخوردار است که شما می‌توانید برای راه اندازی تلفن گویا از آن‌ها استفاده نمایید.

    سخن پایانی

    در این مقاله بهترین مارک تلفن سانترال را به شما معرفی نموده و مدل‌هایی از دستگاه‌های سانترال را بررسی نمودیم. به صورت کلی انتخاب بهترین دستگاه سانترال بستگی به انتظارات شما از یک دستگاه و همچنین نیازهای شما مانند میزان تماس‌های مورد نیاز در طول روز، تعداد خطوط شهری متصل به دستگاه سانترال و تعداد خطوط داخلی مورد نیاز دارد. دستگاه تلفن سانترال یکی از ضروری‌ترین دستگاه‌ها برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات است که برای سازمان دهی به تماس‌های ورودی، تماس‌های داخلی و همچنین مدیریت هزینه‌های تلفن مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین امکاناتی مانند صف تماس و تلفن گویا از طریق دستگاه سانترال قابل پیاده سازی است.

    فناوران آتیه گئومات

    سوالات متداول

    • دستگاه سانترال چه کاربردهایی دارد؟

    دستگاه سانترال برای برای سازمان دهی به تماس‌های ورودی، تماس‌های داخلی، راه اندازی امکاناتی همچون صف تماس و تلفن گویا و همچنین مدیریت هزینه‌های تلفن در شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    • دستگاه سانترال چه مدل‌هایی دارد؟

    دستگاه‌های سانترال به صورت کلی به دو دسته پرظرفیت و کم ظرفیت تقسیم می‌شوند. شما باید با توجه به میزان خطوط شهری ورودی و همچنین تعداد داخلی‌های مورد نیاز برای کارمندان خود، یکی از این دستگاه‌ها را انتخاب نمایید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.